کد خبر: 133794
۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
شناخت آسیب‌ها در جامعه ضروری است

خانم نجیبه‌خاتون کرمی مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) ساوه، با اشاره به ضرورت شناخت آسیب‌ها در سطح جامعه گفت: هریک از کانون‌های فرهنگی تبلیغی با تربیت نیروهای متخصص و متعهد و انجام فعالیت‌های تشکیلاتی در پیشگیری و یا کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) جلسه قرارگاه فرهنگی با حضور مدیر، معاون فرهنگی و دبیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی صبح امروز در این مؤسسه آموزش عالی برگزار شد.

خانم کرمی، مدیر مؤسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) ساوه با اشاره به ضرورت فعالیت تشکیلاتی اعضای کانون‌های فرهنگی گفت: شناخت آسیب‌ها در سطح جامعه امری ضروری است و هریک از کانون‌های فرهنگی تبلیغی با تربیت نیروهای متخصص و متعهد و انجام فعالیت‌های تشکیلاتی در پیشگیری و یا کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر هستند.

وی در ادامه افزود: جهاد تبیین یکی از وظایف اصلی مبلغین در دوران امروز است تا با روشنگری و بصیرت‌افزایی در مسیر پیشرفت و تعالی قدم برداریم.

در این جلسه دبیران کانون‌های نورالثقلین، دانش‌آموختگان، هلال‌احمر، گروه‌های جهادی، جمعیت و فرزندآوری، مبلغ انجمن زن و خانواده، فرمانده پایگاه بسیج و مسئول گروه‌های جهادی فضای مجازی حضور داشتند و به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در کانون‌ها پرداختند و برای انجام اقدامات و فعالیت‌های آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شناخت آسیب‌ها در جامعه ضروری است

شناخت آسیب‌ها در جامعه ضروری است

شناخت آسیب‌ها در جامعه ضروری است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha