رسالت مهم حوزه‌های علمیه خواهران تربیت بانوی تراز اسلام و انقلاب است

حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج، در آئین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران شهر خورموج، گفت: رسالت مهم حوزه‌های علمیه خواهران تربیت بانوان وارسته و بانوی تراز اسلام و انقلاب اسلامی است تا نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی را برطرف کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران / بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه خورموج در آئین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام‌الله‌علیها شهر خورموج اظهار کرد: رسالت مهم حوزه‌های علمیه خواهران تربیت بانوان وارسته و بانوی تراز اسلام و انقلاب اسلامی است تا نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی را برطرف کند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی بانوان در صحنه‌های علمی و پژوهشی حضور مؤثری دارند و حوزه علمیه خواهران به‌عنوان یک پدیده مبارک رشد کرده و خواهران ما ضمن فراگیری مباحث علمی و فقهی و اخلاقی در جامعه نقش‌آفرین هستند.

حجت‌الاسلام زاهدوست بیان کرد: اخلاص در عمل، محبت به اهل بیت علیه‌السلام، رعایت اخلاق، فهم عمیق دروس، رعایت نظم و انضباط، اهل تبلیغ و فعالیت‌های اجتماعی و توجه به بیانات و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، را می‌توان از ویژگی‌های طلبه تراز اسلام و انقلاب اسلامی برشمرد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از طلاب شاخص مدرسه در زمینه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی تقدیر به‌عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha