تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امروز عمر رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، اظهار کرد: این رژیم خونخوار به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیست و تا ریشه کن نشود ما در منطقه آرامش نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، آیت الله محسن اراکی امروز در اجتماع بزرگ حوزویان با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین، تصریح کرد: باید تهاجم را آغاز کرد و بهترین و مهمترین وسیله دفاعی تهاجم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امروز عمر رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، اظهار کرد: این رژیم خونخوار به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیست و تا ریشه کن نشود ما در منطقه آرامش نخواهیم داشت

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: ریشه کن سازی این غده سرطانی هدف گذاری جبهه مقاومت اسلامی باشد. باید همه جهان اسلام و امت غیو به هر ترتیب که ممکن است خود را در صف مقاومت قرار دهند.

وی با تاکید بر ای که پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت خواهد بود، تصریح کرد: ایران بیشترین حمایت را از جبهه مقاومت، ملت فلسطین کرده است و مردم انتظار دارند ان شاءالله مرحله دوم عملیات وعده صادق اجرا شود و هرچه زودتر انتقام خون شهید اسماعیل هنیه گرفته شود.

به گفته آیت الله اراکی، به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در پایتخت جمهوری اسلامی یک تجاوز آشکار به حریم ایران اسلامی بود و در انتظار پاسخ و ضربه محکم و بازدارنده تر به رژیم صهیونیستی هستیم تا شاکله این رژیم کودک کش را نابود شود. ان شاءالله شاهد مرحله جدید وعده صادق باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha