مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان بر اهمیت جایگاه طلبگی و تکریم شهدا تأکید کرد

حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با تأکید بر اهمیت جایگاه طلاب در جامعه، آن‌ها را سربازان امام زمان علیه‌السلام دانست و بر لزوم ادامه راه شهدا و بهره‌مندی از فضای پرنشاط حوزه علمیه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی نژاد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در آئین آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور طلاب مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اصفهان برگزار شد، بر اهمیت طلبگی و تکریم شهدای دفاع مقدس تأکید کرد.

وی طلاب را سربازان امام زمان علیه‌السلام دانست و بر لزوم ادامه راه شهدا و بهره‌مندی از فضای پرنشاط حوزه علمیه تأکید کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به شرایط پیچیده کنونی جهان و تلاش شیطان برای تسلط بر انسان، حضور در حوزه علمیه را یک نعمت الهی دانست و از طلاب خواست تا شکرگزار این نعمت باشند.

وی شهدای دفاع مقدس را فرزندان امام راحل و ضامن عزت و حیثیت کشور دانست و بر لزوم تکریم همه شهدا و خانواده‌های آنان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی‌نژاد، در ادامه، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد و با اشاره به عملیات طوفان‌الأقصی، از ورود جبهه مقاومت به مرحله جدیدی خبر داد که به پیروزی‌های راهبردی این جبهه منجر خواهد شد.

وی این پیروزی را وعده الهی دانست که حتماً محقق خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان در پایان سخنان خود با بیان روایتی از نهج‌البلاغه، طلاب را به تلاش و کوشش در مسیر الهی فراخواند و آنان را به سه دسته افرادی که اهل سعی و تلاش هستند، طالبان بهشت و مقصران تقسیم کرد. و ابراز امیدواری کرد که  طلاب از دسته اول باشند و طلبگی را فرصتی برای نجات و سعادت ابدی خود بدانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha