برگزاری کارگاه پژوهشی در مدرسه علمیه تخصصی زینب‌کبری (س) رفسنجان

کارگاه پژوهشی «کاربرد رایانه و فضای مجازی در آموزش، پژوهش، تحصیل و مهارت‌های مورد نیاز طلاب» در مدرسه علمیه تخصصی زینب‌کبری سلام‌الله‌علیها رفسنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / کرمان، کارگاه «کاربرد رایانه و فضای مجازی در آموزش، پژوهش، تحصیل و مهارت های مورد نیاز طلاب» به مدت دو روز و با حضور ۳۰ نفر از اساتید، کادر، طلاب پژوهشگر و پژوهشگران دوره مطالعات تطبیقی قرآن و عهدین و اساتید دپارتمان زبان در محل مدرسه علمیه تخصصی زینب‌کبری سلام‌الله‌علیها رفسنجان برگزار شد.

در این نشست دو رزوه جناب آقای دکتر بذرافشان، بنیانگذار مرکز تحقیقات کامپیوتری نور به معرفی و کاربرد واژه‌پردازها، ویراست‌یار و پاک‌نویس و...،  مرورگرها و جستجوگرها پرداخت.

وی در ادامه، به تبیین منابع شیعه و اهل سنت به ضمیمه منابع دیجیتال، دروس حوزوی و آموزش برخط، نرم‌افزارهای شیعی، بانک و پایگاه‌های اطلاعاتی به ضمیمه بانک‌های اطلاعاتی پایان‌نامه‌ها، بانک اطلاعاتی کتب و مقالات، فهرست کتابخانه‌ها و پدیدآورندگان و موتورهای جستجو، انواع ویکی و کاربرد و قابلیت و معرفی موارد جدید و شبکه‌های اجتماعی، کاربرد و قابلیت هوش مصنوعی، سیستم‌های مشابه‌یاب و نمونه‌های دیگر پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha