پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در پی شهادت سیدحسن نصرالله

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و ناگوار ترور مظلومانه و به شهادت رساندن سیدمقاومت، دبیر کل عزیز حزب‌الله لبنان، جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

رژیم خبیث اسرائیل بعد از یک سال کشتار مداوم مردم مقاوم غزه و تخریب منازل و زیر ساخت های آن منطقه، بدون هیچ دست آوردی دست به کار ابلهانه دیگری زد و به ترور فرماندهان و تخریب منازل مردم غیور لبنان روی آورد و با حمایت آمریکای جنایتکار سیدمقاومت مجاهد نستوه جناب سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه، دبیر کل محبوب حزب‌الله را به شهادت رساند.

اما صهیونیست‌های جنایتکار بدانند شهادت نهایت آرزوی مردان خداست و با این‌گونه ترورها هرگز به اهداف پلید خود نخواهند رسید. پایه‌های حزب‌الله چنان قوی شده است که با شهادت افراد ذرّه‌ای در عزم و اراده آنان خللی وارد نمی‌کند و راه آنان مستحکم‌تر از گذشته باقی است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد شهادت آن شهید سرافراز را محضر مبارک حضرت امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، علماء اعلام و مراجع عظام، جبهه مقاومت و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش مسئلت می‌نماید.

محمد کارگر شورکی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد"

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha