کد خبر: 134145
۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
شهادت، خاصِ اولیای الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین خزاعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین، گفت: شهادت یک فرهنگ، باور و اندیشه است؛ شهادت را به هر شخصی نمی‌دهند و خاصه اولیای الهی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران / مرکزی، مراسم سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره سیدمقاومت شهید حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خزاعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین، در مدرسه علمیه خواهران هاجر این شهرستان برگزارشد.

حجت‌الاسلام خزاعی، با اشاره به اینکه ما طلبه هستیم و معتقدیم هر چیزی را باید از منظر قرآن و اهل بیت مشاهده و بررسی کنیم، تأکید کرد: کتب حدیث را بخوانید، و با کتب اربعه و با بحارالانوار مأنوس شوید زیرا سلاح طلاب، قرآن و اهل‌بیت است.

وی گفت: در کلِ تاریخ و تا قیامت ما فقط دو جریان حق و باطل را داریم، باطل سعی می‌کند با تزویر و تهدید و دروغ و نشر اکاذیب و در نهایت با از بین بردن حق، امورات خود را پیش ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین، تصریح کرد: همیشه در طول تاریخ، باطل با این ابزار فعالیت کرده اما حق با منطق و استدلال و هدایت و صبوری هدفش را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خزاعی بیان کرد: شهادت یک نوع فرهنگ و باور و یک نوع اندیشه است که ما محققش کردیم و شهادت را به هر شخصی نمی‌دهند و خاصه اولیای الهی است.

وی در ادامه به رابطه سیدحسن نصرالله با ولایت فقیه اشاره کرد و تأکید کرد: هیچ چیزی گران‌بهاتر از قرآن و اهل بیت نیست و همین‌ها برای ما کافی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین در پایان با اشاره به نحوه شهادت سیدحسن نصرالله گفت: این موشک‌هایی که این جنایتکاران استفاده کردند تا ۸۰ متر زیر زمین را سوراخ کرده است تا بتوانند سیدحسن نصرالله را شهید کنند و خوشحالی می‌کنند اما نمی‌توان با نور و با خورشید جنگید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha