نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با بررسی برنامه‌ها و راهبردهای آینده برگزار می‌شود

نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر تبریز و با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مدیر حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، افتتاحیه نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ در آذربایجان شرقی، شهر تبریز برگزار می‌شود. 

تشریح برنامه‌ها توسط مدیر نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران صورت می گیرد و برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و حضور ویژه آیت‌الله بنابی ادامه می‌یابد.

در نشست روز چهارشنبه ضمن تشکیل جلسه هم اندیشی مدیران استانی، برنامه‌های معاونت امور حوزه‌ها و برنامه‌های مرکز برنامه‌ریزی و نظارت ارائه خواهد شد و بازدید از گلزار شهدا با سخنرانی آیت‌الله آل هاشم والد شهید آل‌هاشم و همچنین بازدید از مدرسه طالبیه و مسجد جامع از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

در امتداد نشست‌ مدیران استانی حوزهای علمیه خواهران، شهر تبریز پنجشنبه ۱۹ مهرماه میزبان مسئولان اداره کل صیانت و بازرسی خواهد بود که در ادامه، ارائه برنامه‌های معاونت امور حوزه‌ها، بازید از مقبره الشعرا و شهریار و جمع‌بندی نشست در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، جلسه اختتامیه با حضور و سخنرانی مهمان ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری اصل نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha