گفت‌وگوی مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام با شبکه تلویزیونی الاشراق عراق

حجت‌الاسلام حسین تمرخانی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام، با شبکه تلویزیونی الاشراق عراق با موضوع انتقام سخت از رژیم تبهکار صهیونیستی و عملیات وعده صادق ۱و۲ گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / ایلام: حجت‌الاسلام حسین تمرخانی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام با شبکه تلویزیونی الاشراق عراق گفت‌وگو کرد.  

وی گفت: در عملیات وعده صادق ۱ کشورهای غربی حامی تروریسم و بعضی کشورهای خائن عربی به خوبی فهمیدند حریف اقتدار اراده ملت ایران و قدرت موشکی ایران نمی‌شوند، از این رو در عملیات وعده صادق ۲ با وجود اطلاع احتمالی از وقوع این عملیات عملاً از رویارویی پدافندی با ایران پا پس کشیدند و خود را حریف اقتدار و صلابت شیرمردان مدافع امنیت ندیدند که ضرب شصت ایران از تمام لایه‌های پدافندی به امنیتی‌ترین مقرهایشان با قدرت اصابت کرد. و از پدرخوانده اسرائیل نامشروع و غاصب یعنی آمریکای تروریست هم کاری برنیامد و به التماس افتاده و اعلام کرد کمتر بزنید.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی مایه عبرتی برای حکام بی‌خاصیت منطقه است که در بزنگاه‌ها پس از دوشیدنشان آن‌ها را همچون یک پوستین بی‌مقدار وا نهاده‌اند.

وی تأکید کرد: عملیات‌های وعده صادق، حاکمیت بلامنازع انقلاب اسلامی بر آسمان منطقه را به جهانیان ثابت نمود.

وی گفت: عملیات وعده صادق یک جان تازه‌ای به مقاومت اسلامی و گروه‌های آتش به اختیار منطقه داد.

حجت‌الاسلام تمرخانی در پایان بیان کرد: باند تبهکار صهیونیستی بداند در صورت حماقت پایان عمر منحوس خود را در کمترین زمان ممکن رقم‌ می‌زند و دیگر اسرائیلی بر صفحه روزگار نمی‌ماند و بشریت از لوث این غده سرطانی جهانی امن را تجربه می‌کند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha