برگزاری مراسم‌ بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در مدرسه علمیه فاطمة‌الزهرا سمنان

مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / سمنان، خانم اعظم بیگم‌موسوی‌فرد، معاونت فرهنگی وتربیتی مدرسه فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها سمنان، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید نصرالله همزمان با جلسه اخلاق طلاب سطوح عالیه سمنان همراه با سخنرانی استاد اخلاق حوزه حجت‌الاسلام جمشیدی، در مدرسه علمیه فاطمة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در سمنان خبر داد.
حجت‌الاسلام جمشیدی در این مراسم ضمن عرض تسلیت گفت: شهید نصرالله مصداق همان حدیثی است که ائمه اطهار علیهم‌السلام فرمودند که "هرگاه عالِمی بمیرد رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ‌چیز جای آن‌را نمی‌تواند پر کند." و ایشان واقعا تکرار ناشدنی هستند.
وی افزود: شهید نصرالله واسطه‌ای بسیار ویژه بین مسلمانان سنی و شیعیان بودند که هم اهل سنت و شیعیان عالم به ایشان ارادت داشتند و چهره‌ای شاخص در بین تمامی آن‌ها بود و این ویژگی ایشان را کمتر شخصی دارا می‌باشد.
ایشان ادامه داد: شهید نصرالله ایران را به دنیا شناساند و سبب شد تا آن چهره‌ای که دشمنان ایران از ایران در میان مردم جهان معرفی کرده بودند تغییر کند و ذهنیتی صحیح از ایران و ایرانی در اذهان جهانی شکل بگیرد؛ و یکی دیگر از شاخصه‌های این شهید بزرگوار این بود که ایشان محو و ذوب در ولایت و مطیع محض ولایت بودند و  مزد این خصوصیت مگر چیزی غیر شهادت و عاقبت‌بخیری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha