عضویت رایگان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور

هم‌زمان با هفته ملی کودک، عضویت در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۳ رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، فرهاد فلاح معاون فرهنگی‌ کانون و رئیس ستاد هفته ملی کودک با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه‌های متنوع و شادی به مناسب هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در تمام مراکز و بخش‌های ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدارک‌دیده‌شده است.

وی به تخفیف ۲۵درصدی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کانون اشاره کرد و افزود: در این هفته یک‌صد کلاس درس در مناطق محروم نیز، صاحب کتابخانه‌ خواهد شد.

فلاح به تشریح دیگر اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این هفته پرداخت و گفت: تجلیل از فعالان حوزه کودک و نوجوان در استان‌ها، برپایی نشست‌های تخصصی و رونمایی، از جمله برنامه‌های ما در این هفته خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان در مراکز کانون باید روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه به پرتال اینترنتی کانون به نشانی kpf.ir بخش ثبت‌نام مراجعه و یکی از مراکز نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب و روند عضویت در آن مرکز را کامل کنند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فعال این حوزه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

عضویت رایگان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha