حضور بانوان طلبه آران و بیدگل در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برای تبریک به‌مناسبت هفته فراجا

همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و پویش تقدیر از حافظان نظم و امنیت، بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها آران و بیدگل تابع قم در محل ستاد فرماندهی فراجا حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ قم مقدسه، همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و پویش تقدیر از حافظان نظم و امنیت، طلاب مدرسه علمیه حضرت فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه معاون فرهنگی این حوزه علمیه، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را به کارکنان این مجموعه تبریک و تهنیت گفتند.

در این دیدار ابتدا سرکار خانم معصومه احمدیان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها، ضمن عرض تبریک و  خداقوت، از تلاش‌های نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و سلامت اجتماعی به پاره‌ای از توضیحات پیرامون همکاری‌ها و تعامل دو سویه مدرسه علمیه و نیروی انتظامی اشاره داشت و خواستار توضیحاتی در راستای اجرای طرح نور و فعالیت‌های انجام شده در شهرستان شد.

حضور فعال و اثرگذار

در ادامه جناب سرهنگ هاشمی‌زاده، ضمن بیان عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی، از مدارس علمیه خواهران، حضور فعال و اثرگذار در فضای مجازی، تدوین مقالات کاربردی، فرهنگ‌سازی و مجهز شدن به علوم روز را برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همکاری و همراهی با نیروی انتظامی خواستار شد.

حضور بانوان طلبه آران و بیدگل در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برای تبریک به‌مناسبت هفته فراجا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha