آئین تکریم و معارفه مدیران مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر

آئین تودیع و معارفه مدیران مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر در استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / تهران، در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مؤسس مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۲۵ ساله خانم جلالی، برای خانم صیادی، مدیریت جدید، آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به جریانات پیش آمده در غزه و لبنان نقش و جایگاه حوزه و  تشکیل حکومت  اسلامی توسط امام خمینی رحمت‌الله‌علیه را حائز اهمیت دانست و افزود: امام خمینی رحمت‌الله‌علیه و امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و شهید سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه، دست پرورده مکتب امام صادق علیه‌السلام  هستند.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، ضمن تبریک میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام، گفت: خانم جلالی، با تلاش مستمر خود و تلاش در همه عرصه‌ها سبب تشکیل مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر به عنوان یک حوزه تراز، برای دیگر حوزه‌ها شدند.

وی در ادامه از تلاش‌ها خانم عباسی و حجت‌الاسلام والمسلمین آقای قهرمان‌نژاد به عنوان مدیران مقطع سطح سه و چهار تشکر و قدردانی کرد و برای خانم صیادی، در سمت جدید مدیریت مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

در ادامه خانم دکتر جلالی، با گزارشی از فعالیت‌های خود در این ۲۵ سال، به بیان ویژگی‌ها و سوابق درخشان وموفقیت‌های خانم دکتر صیادی، دانش‌آموخته نخبه کوثر در عرصه علمی و پژوهشی پرداخت و توفیق ایشان در عرصه مدیریت را از خداوند خواستار شد.

یادآور می‌شود؛ جلسه تکریم و معارفه مدیران مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مؤسس مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر و حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران و حجت‌الاسلام والمسلمین جناب حاج آقای روحانی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس هیأت امنای مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر و جمعی از مسئولین، اعضای هیئت امنا، مدیران و اساتید و طلاب برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha