امواج انفسی بر تحولات نظامی و سیاسی پیشی گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به اینکه امواج تحولات انفسی بر تحولات نظامی و سیاسی پیشی گرفته است، گفت: دستگاه محاسباتی دشمن در پی عملیات وعده صادق ۲، و "حماسه جمعه نصر" که تبلور اراده و ایمان ایرانیان در مقابله با جبهه کفر بود، دچار اختلال شدید گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌المعصومه سلام‌الله‌علیها در شهرستان اندیکا و امام جمعه موقت اهواز، در گفتگویی با اشاره به پیام‌های خطبه‌های نماز جمعه نصر عنوان کرد: امواج تحولات انفسی بر تحولات نظامی و سیاسی پیشی گرفته است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی رحمت‌الله‌علیه، گفت: در ماه‌های اخیر شاهد دور تند حوادث و تحولات هستیم. با عملیات طوفان‌الاقصی و ورود محور مقاومت به دفاع از ملت فلسطین، طوفان تحولات سیاسی و نظامی، جهان به‌ویژه منطقه غرب آسیا را در نوردیده و با عملیات وعده صادق دو و پیامدهایش، تحولات عظیم دیگری حال رخ دادن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی، افزود: به نظر می‌رسد در حالی‌که جبهه کفر و باند تبهکار تلاویو، با هدف به تسلیم کشاندن مقاومت، غزه و ضاحیه لبنان را تحت شدیدترین بمباران‌های هوایی ماه‌های اخیر قرار داده‌اند، در منطقه‌ای به وسعت جهان اسلام بلکه کل جهان جنگ اراده‌ها و نبرد شناختی را به محور مقاومت باخته‌اند.

مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌المعصومه سلام‌الله‌علیها در اندیکا با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه رهبر انقلاب بیان کرد: جبهه کفر که در توهم انفعال همه جانبه محور مقاومت بواسطه بمباران‌های بی‌سابقه بیروت و ترور و شهادت سیدحسن نصرالله و ۱۴ فرمانده کلیدی حزب‌الله بود، با خطبه بین‌المللی امام خامنه‌ای در "جمعه نصر" همراه با حضور شهادت‌طلبانه دو میلیون ایرانی سر در گریبان و مستأصل گردیده است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: امواج تحولات انفسی بر تحولات نظامی و سیاسی پیشی گرفته است. دستگاه محاسباتی دشمن در پی عملیات وعده صادق ۲، و "حماسه جمعه نصر" که تبلور اراده و ایمان ایرانیان در مقابله با جبهه کفر بود، دچار اختلال شدید گردیده است و در حالی که در بیش از چهار دهه اخیر، راهبرد و تمرکز شیطان بزرگ و اقمار منطقه‌ای آن بر ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و ایجاد خندقی از بدبینی نسبت به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب در جهان اسلام بود، خبرهای میدانی به‌ویژه بعد از خطبه تاریخی امام خامنه‌ای حاکی از رویکرد گسترده جهان اسلام به تحسین شیعه و اعتراف به جایگاه بی‌بدیل امام خامنه‌ای و تصریح به خیانت حکام عرب به آرمان فلسطین می‌باشد. یعنی عملا هزینه‌های چند هزار میلیارد دلاری شیاطین غربی _ عربی در این زمینه بر باد فنا رفت.

وی عنوان کرد: تا چند شب گذشته خطبه امام خامنه‌ای در برخی از صفحات مجازی خبرگزاری الجزیره قریب به یک میلیون و دویست هزار بازدید داشته است و هزاران پیام تمجید و بیعت و... از سوی مسلمانان از مغرب و مصر و الجزایر و یمن و موریتانی و سودان و مالزی و.... در ذیل گزارش الجزیره از "جمعه نصر" ثبت گردیده‌ است.

استاد حوزه علمیه اهواز با تأکید بر اینکه معادلات میدانی به شدت تغییر کرده است، افزود: همراه با وضعیت بسیار آشفته و داخلی اسرائیل و تنزل شدید رتبه اقتصادی آن، دسترسی موشکی ایران بر سرزمین‌های اشغالی تثبیت گردیده است و در آخرین نظرسنجی، ۷۳ درصد شهرک‌نشین‌ها، اسرائیل را بازنده جنگ جاری می‌دانند. نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی بیشتر جلسات خود را در پناهگاه‌های امن زیرزمینی برقرار می‌کنند و عملیات‌های زمینی ارتش پوشالی اسراییل در مرز لبنان شکست فضاحت باری خورده‌اند.

وی با تلاوت آیه ۲۲ از سوره مبارکه احزاب، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: "وَلَمَّا رَأَی الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِیمَانًا وَتَسْلِیمً" بنابراین در این نبرد آخرالزمانی جراحت‌ها و شهادت‌هایی حتا در میان فرمانده‌هان بوده و خواهد بود اما بی‌تردید این شدت‌ها، راه را به سوی فتح و فرج موعود هموار خواهد ساخت، ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha