برگزاری نشست فصلی اساتید مدرسه علمیه شهید حسن حاج‌غفاری در قم

نشست فصلی اساتید مدرسه علمیه شهید حسن حاج‌غفاری در قم در اردوگاه ملاصدرا با حضور پدر شهید حسن مختارزاده و با موضوع بررسی مسائل سیاسی روز و ابعاد نفوذ در جبهه مقاومت و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ قم مقدسه، نشست فصلی اساتید مدرسه علمیه شهید حسن حاج‌غفاری در قم در اردوگاه ملاصدرا با حضور اکثریت اساتید این حوزه علمیه با موضوع بررسی مسائل روز سیاسی و ابعاد نفوذ در جبهه مقاومت و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختارزاده، پدر شهید حسن مختارزاده در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و همراهان گرانقدرش گفت: شهید سیدحسن نصرالله، مردی نفوذناپذیر و در حوزه مقاومت رهبری بسیار حکیم و شجاع بود.

وی افزود: مردم ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بحران‌های زیادی از افراد نفوذی از سازمان‌های جاسوسی و موساد و... را پشت سر گذاشته‌اند و مرد روزهای سخت بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختارزاده در ادامه تصریح کرد: شرایطی که در آن قرار داریم بسیار حساس و مهم است و با توجه به شهادت رئیس‌جمهور مردمی و شهید اسماعیل هنیه و شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان مقاومت و ایجاد شرایط حساس، تلاش اساتید برای آگاهی‌رساندن به مردم و تربیت طلاب با بصیرت و آگاه به زمان، مضاعف می‌گردد.

یادآور می‌شود؛ وی در پایان به بیان وظایف و نقش اساتید در تحلیل ابعاد نفوذ در دستگاه‌های اجرایی و لزوم جهاد تبیین در رویارویی در مقابل نفوذ و فتنه‌های پیش روی پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha