برگزاری جلسه تفسیر صحیفه سجادیه در مدرسه علمیه بانو امین

به همت واحد فرهنگی حوزه علمیه بانو امین رحمت‌الله‌علیه، کلاس صحیفه سجادیه با حضور طلاب مدرسه و شرکت‌کنندگان دیگر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / تهران، به همت واحد فرهنگی حوزه علمیه بانو امین رحمت‌الله‌علیه، کلاس صحیفه سجادیه با حضور طلاب مدرسه و شرکت‌کنندگان خارج از مدرسه برگزار شد.

شیطان در زندگی انسان 

در این کلاس حجت‌الاسلام والمسلمین‌ آقای اعوانی، محقق و استاد حوزه پیرامون عظمت و جایگاه حضرت معصومه علیهاالسلام در میان دیگر امامزادگان مطالبی را مطرح کرد و افزود: اینکه در مورد یک امامزاده، امام معصومی سفارش کند که اگر ایشان را زیارت کنید، بهشت بر شما واجب می‌شود، یعنی امام معصوم دعوت می‌کند که طی طریق کنید و خطر را به جان بخرید تا چراغ آنجا روشن شود و به‌دنبال آن، چراغ دین روشن بماند؛ بنابراین این نشان از عظمت شأن آن امامزاده دارد.

آقای اعوانی ابراز داشت: با توجه به دعای ۱۷ صحیفه سجادیه اینکه امام سجاد علیهالسلام هر وقت یادی از شیطان می‌شد بلافاصله به خدا پناه می‌بردند، عظمت جدی بودن نقش شیطان را در زندگی ما نشان می‌دهد. 

وی در ادامه گفت: تقابل جبهه حق و باطل در هیچ دوره‌ای از دوران زندگی بشر به اندازه امروز نبوده و این تقابل در کل کره زمین گسترده شده است که سردمدار جبهه باطل آمریکا و سردمدار جبهه حق ایران اسلامی است و در سردمداری جبهه باطل، شیطان نقش مهمی را ایفا می‌کند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha