برگزاری جشنواره "ایده‌های تبلیغی جنات" شتاب‌دهنده بازنگری در مفهوم و مصادیق تبلیغ است

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به گذر از قالب‌های سنتی و معهود در امر تبلیغ گفت: جشنواره "ایده‌های تبلیغی جنات" می‌تواند یکی از شتاب‌دهنده‌ها برای بازنگری در مفهوم و مصادیق تبلیغ باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین آرش رجبی در نشست خبری "جشنواره ایده های تبلیغی جنات" اظهار کرد: برگزاری این جشنواه و پیگیری و اهتمام شورای نهادهای حوزوی، دفتر تبلیغات و مشارکت حوزه علمیه خواهران برای برپایی جشنواره و تجربیات خلاقانه در عرصه تبلیغ یکی از شتاب‌دهنده‌ها برای بازنگری در مفهوم و مصادیق تبلیغ است.

معاون فرهنکی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه تبلیغ در نظر مردم یکسری مصادیق معهود و سنتی دارد، بیان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت امر تبلیغ در سه دهه به این موضوع پرداخت و به نظر می‌رسد با نکاه مقطعی، فصلی، مناسبتی و زودگذر و پرداختن به قالب‌های سنتی و معهود این مهم به نحو احسن محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی مطرح کرد: ما باید پیام الهی را و گوهر گرانمایه‌ای که در اختیار ماست و مبلغ آن هستیم را در قالب‌های گوناگون مانند هنر در عرصه‌های مختلف با نگاه خلاقانه در جامعه مطرح کنیم و خصوصا به تبلیغ در قالب‌های گروهی و تشکیلاتی بپردازیم.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه افزود: یکی از تجربه‌های موفق تبلیغ گروهی و تشکیلاتی در حوزه علمیه خواهران، ایجاد کانون‌های دانش‌آموختگان است که در پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرین بودند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی به ایده های فراوان و الگوهای مختلف که در این عرصه وجود دارد اشاره کرد و گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آمادگی دارد در حد وسع و امکانات به "جشنواره ایده‌های تبلیغی جنات" خدمت‌رسانی کند تا هر چه پربارتر این جشنواره برگزار شود.

وی در پایان تأکید کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یک جشنولره برترین‌ها دارد که می‌تواند با اعتماد به خروجی‌های این جشنواره از برگزیدگان تبلیغی تقدیر به عمل بیاورد و امید است این جشنواره تجربه بسیار موفق، راهگشا، مصدر، محور و ایجاد انگیزه‌ برای ارائه ایده‌های خلاقانه و ثبت الگوها و مدل‌های موفق در عرصه تبلیغ باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha