شرایط اعطای هدیه تکریم حافظین قرآن به طلاب حافظ بخش غیرحضوری و مجازی بررسی شد

در دومین نشست مشترک جمعی از مدیران و مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س) با مسئولان دفتر شهریه مقام معظم رهبری، وضعیت هدیه تکریم حافظین برای طلاب بخش غیرحضوری و مجازی در این نهادهای حوزوی، بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، در نشست مشترک جمعی از مدیران و مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و بخش غیرحضوری این نهاد حوزوی و جامعه الزهرا(س) با مسئولان دفتر شهریه مقام معظم رهبری، شیوه تحصیل در بخش غیرحضوری و مجازی به منظور تعلق هدیه حفظ قرآن به طلاب این بخشها، بررسی و تبیین شد.

در این نشست، مقیمی، رضوی و کلایی، رئیس و کارشناسان اداره معارف قرآن و اهل بیت(ع)، زارعی رئیس اداره آمار و اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین صانعی معاون فرهنگی بخش غیرحضوری و سروری معاون آموزش بخش غیرحضوری از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجج الاسلام والمسلمین سجادی و رجب زاده از دفتر شهریه مقام معظم رهبری و روسای اداره قرآن و حدیث و اداره تبلیغ جامعه الزهرا(س) حضور داشتند.

در این جلسه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین صانعی به شرح و تبیین نحوه تحصیل در بخش غیرحضوری و نیمه حضوری در حوزه های علمیه خواهران پرداخت و از روند تحصیل و تعداد واحدهای درسی و نوع آزمون‌ها و نظارت‌های مدنظر در خصوص این شیوه تحصیلی، توضیحات کاملی ارائه داد.

در ادامه حکمت نیا به شرح و توضیح شیوه تحصیل در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) پرداخت و تفاوت این دوبخش را بیان کرد، مقیمی، رئیس اداره معارف قرآن و اهل بیت(ع) حوزه‌های علمیه خواهران، بر رعایت استانداردهای آموزشی در بخش غیرحضوری تاکید کرد و بیان داشت که ما درخواست داریم اساتید و طلاب حافظ این بخش نیز که امکان تحصیل در بخش حضوری را ندارند، در صورت قبولی در آزمون های مربوطه، مشمول دریافت هدیه تکریم حافظین از سوی دفتر شهریه مقام معظم رهبری شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی، ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه، قول مساعد داد که در کارگروه مربوطه، در خصوص اعطای هدیه دفتر شهریه رهبری به اساتید و طلاب حافظ قرآنی که در بخش های غیرحضوری و مجازی مشغول تحصیلند و امکان حضور در بخش حضوری را ندارند، مطرح کرده و پیگیری نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha