دومین همایش ملی جنگ بیولوژیک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، از برگزاری دومین همایش ملی جنگ بیولوژیک در سمنان خبر داد و گفت: این همایش بزرگ سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نجم، در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی حوزه علمیه خواهران سمنان، از برگزاری رویداد ملی همایش جنگ بیولوژیک خبر داد و بیان کرد: این رویداد مهم، روز پنج‌شنبه سوم آبان، سال برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش به ماهیت، ابعاد و راهکارهای مقابله با جنگ بیولوژیک در کشورمان می‌پردازد و دومین همایش ملی جنگ بیولوژیک است که امسال در سمنان برگزار می‌شود؛ مفتخر هستیم که نخستین دوره همایش نیز سال قبل در دامغان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس سمنان جنب مصلای امام علی علیه‌السلام، میزبان این همایش خواهد بود، تصریح کرد: چهره‌های ملی، دانشگاهی و حوزوی در این همایش حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سخنرانان این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و همچنین آقای لطیفی معاون سلامت پدافند غیرعامل کشور خواهند بود  افزود: این همایش فرصت خوبی برای حوزویان و دانشگاهیان است تا در زمینه جنگ بیولوژیکی مطالب آموزنده‌ای را بیاموزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجم ضمن بیان خبر از مراسم رونمایی پوستر سومین همایش جنگ بیولوژیک در آذرماه سال جاری که این بار هم در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد هم در سمنان، خاطرنشان کرد: استان سمنان پیشگام تبیین اهمیت مقابله با جنگ بیولوژیک در کشورمان محسوب می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه قرار است همایش جنگ بیولوژیک با همکاری جامعه‌المصطفی‌العالمیه در چندین مرحله در سطح بین‌الملل نیز برگزار شود، یادآورشد: دبیرخانه دائمی این همایش در مرکز استان سمنان دایر شده و امید می‌رود که بتوانیم کارهای بزرگی را صورت دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha