نشریات بین‌المللی مؤسسه الهدی ویژه شهادت سیدحسن نصرالله به ۹ زبان چاپ شد

۹ ویژه‌نامه از نشریات فرهنگی و تحلیلی ـ خبری مؤسسه بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی در راستای بزرگداشت مقام شهید والامقام، سید حسن نصرالله، نسبت به تهیه، تنظیم، تولید و انتشار نشریات نه‌گانه به ۹ زبان زنده و پرمخاطب جهان با محوریت تبیین و تشریح زندگانی، شخصیت و افکار شهید سیدحسن نصرالله اقدام کرده است.

این نشریات شامل «الوحده» به زبان عربی، «اکوآو اسلام» به زبان انگلیسی و تایی، «سخنی از ایران» به زبان ترکی آذری، «سخن ایران» به زبان روسی، «ایران نوین» به زبان اردو، «آوای ایران» به زبان پرتغالی و «آغاز نصرالله» به زبان پشتو و اندونزیایی است.

نشریات مذکور در سامانه دماوند در بستر ارائه محتواهای چندرسانه‌ای در «معرفی ایران» برای مخاطبان بین‌المللی بارگذاری و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی در سال ۱۳۶۳ به عنوان یک ناشر بین‌­المللی با هدف گسترش همکاری‌های بین‌­المللی بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان در عرصه کتاب و سایر محصولات فرهنگی تأسیس و فعالیت خود را در نقاط مختلف جهان گسترش داد.

 این مؤسسه در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی به صورت غیر مستقیم و مشارکتی حضور داشته که از جمله آن ها می‌توان به مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهایی همچون؛ بلغارستان، سوریه، سوئد، چین، تانزانیا، هند(بمبئی و دهلی)، فرانکفورت، کرواسی، بنگلادش، اندونزی، بوسنی، گرجستان، بلاروس، تایلند و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

نشریات بین‌المللی مؤسسه الهدی ویژه شهادت سیدحسن نصرالله به ۹ زبان چاپ شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha