معرفت داشتن به امام برتر از دیدن اوست
230036

حجت الاسلام والمسلمین حسینی عضو قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) با بیان این مطلب که معرفت داشتن به امام برتر از دیدن اوست، گفت: ارتباط با امام زمان(عج الله تعالی) اسباب عاقبت بخیری را فراهم می کند و ارتباط برقرار کردن صرف دیدن او نیست.

 به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، نشست علمی تخصصی مهدویت با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله  حسینی در جمع طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) فاضل آباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: اگر عبادت در مسیر خود قرار نگیرد، گمراهی را در پی دارد.

وی با بیان این مطلب که معرفت داشتن به امام برتر از دیدن اوست، خاطرنشان کرد: ارتباط با امام زمان اسباب عاقبت بخیری را فراهم می کند؛ ارتباط برقرار کردن صرف دیدن امام نیست زیرا بسیاری افراد امام زمان خود را دیدند ولی اسباب اذیت او را فراهم کرده اند که نمونه بارز آن مردم زمان امام حسین(علیه السلام) بوده اند. 

کارشناس مهدویت اذعان کرد: قدم اول در ارتباط با امام زمان، اصلاح ارتباط است و اصلاح ارتباط یعنی در مقابل چراغ قرمز های دین ایستادن و در مقابل چراغ سبز دین حرکت کردن و از طرفی هم ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی باید دو سویه بوده و رضایت امام را مقدم بر هر کاری بداند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به فواید ارتباط و موانع قطع ارتباط با امام زمان(عجل الله تعالی) اشاره کرد و گفت: ارتباط با امام زمان عزت بخش است و باعث عزت دینی، شخصیتی، اقتصادی و غیره در تمام زمینه ها می شود.

برچسب‌ها