افراد واقف به وظایف خود در مقام مقدمه سازی ظهور باشند
230292

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد کرمانشاه با اشاره به لزوم برنامه گام دوم انقلاب اظهار داشت: تمام افراد باید واقف به وظایف فردی و اجتماعی خود در مقام مقدمه سازی ظهور باشند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از کرمانشاه، جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام جلیلی در این مراسم گفت: برخی از مباحث مهدویت زیر مجموعه علمی دارند وکارکردشان رفع شبهه است و برخی دیگر مانند دعا که بیانگر وظایف فردی و اجتماعی افراد می باشد نیز کاربردی اند.

وی با اشاره به تاثیر دعا افزود: از مهم ترین مباحث مهدویت وظایف شیعیان در عصر غیبت است که یکی از کارکردهای دعا بیان وظایف جامعه منتظر است و زیباترین دعا در این زمینه دعای اللهم ارزقنا توفیق الطاعه است که قطعا بیانگر وظایف فردی و اجتماعی جامعه منتظر است.

مسئول نهاد رهبری بیان کرد: توفیق الطاعه شامل رزق مادی و معنوی است که اطاعت از خدا فقط شامل عبادت نیست بلکه اطاعت از خدا، رسول خدا، امام معصوم و نایب خاص و نایب عام که مرجع تقلید و ولایت فقیه است را شامل می شود وآیه اولی الامرمصداق این امر مهم است.

وی با اشاره به لزوم برنامه گام دوم انقلاب اظهار داشت: تمام افراد باید واقف به وظایف فردی و اجتماعی خود در مقام مقدمه سازی ظهور باشند و اوصاف و ویژگی های لازم را در خود و جامعه ایجاد کنند تا زمینه ساز ظهور شود.

برچسب‌ها