جشنواره منتظران موعود برگزار شد
230336

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عجل الله تعالی) فاضل آباد اعلام کرد: جشنواره منتظران موعود در مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج الله تعالی) فاضل آباد در سه روز متوالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم حاجی آبادی از برگزاری جشنواره منتظران موعود در مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج الله تعالی) فاضل آباد در سه روز متوالی خبر داد.

وی به برنامه های جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری عصر شعر مهدوی با حضور شاعران شهر فاضل آباد و بخش کمالان، اجرای برنامه های متنوع مانند مسابقات جذاب برای سنین مختلف همراه با جوایز، مولودی و مدح اهل بیت(علیهم السلام)، برپایی نماز جماعت، دعای کمیل و دعای ندبه در شب و روز نیمه شعبان، از برنامه های شاخص مراسم بود.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عجل الله تعالی) فاضل آباد تشریح کرد: در حاشیه جشنواره، غرفه های متنوعی مانند غرفه حجاب و مهدویت به صورت بصری با استفاده از ماکت  و غیره، غرفه کودکان با برنامه هایی از قبیل نقاشی، مسابقات و بازی های کودکانه با حضور مربیان تخصصی کار با کودک و غرفه جمع آوری کمک به سیل زدگان و غیره نیز برپا شد.

حاجی آبادی هدف از برگزاری جشنواره را برگزاری جشن در مکانی اختصاصی ویژه برای بانوان با برنامه های هدفمند آموزنده و مذهبی دانست.

وی در پایان اعلام کرد: تعدادی از مبلغین مدرسه، کارهای فرهنگی و تبلیغی سایر مکان های برگزاری جشن نیمه شعبان را در سطح شهر پوشش دادند.

برچسب‌ها