نبود بصیرت و دشمن شناسی مشکل اساسی جامعه است
231248

امام جمعه فاضل آباد گفت: باید از زندگی شهید مطهری الگو برداری کنیم زیرا شهید مطهری یک مرزبان و دشمن شناس واقعی بودند در حالیکه امروزه عدم بصیرت و دشمن شناسی مشکل اساسی جامعه است.

به گزارش کوثر از گلستان، مدیر و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد به مناسبت هفته معلم با موسس این مدرسه دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی ضمن تبریک هفته معلم و حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: ما باید  از زندگی شهید مطهری الگو برداری کنیم زیرا شهید مطهری یک مرزبان و دشمن شناس واقعی بودند در حالیکه امروزه عدم بصیرت و دشمن شناسی مشکل اساسی جامعه است.

وی افزود: دشمن در چهار عرصه اقتصادی، سیاسی، نفوذ و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته است، پس بدانیم که دشمن در خواب نیست و باید هوشیار بود.

امام جمعه شهر فاضل آباد اذعان کرد: با بررسی زندگی شهید مطهری به این نتیجه می رسیم که ایشان در همه زمینه ها سرآمد بوده اند چه در زمینه جهاد اصغر که با مال و جان وارد شد و در نهایت به شهادت رسیدند و چه در زمینه جهاد اکبر که مجاهد فوق العاده ای بودند.

وی اضافه کرد : جهاد کبیر که همان هدف  اصلی انبیاء و اولیای الهی بوده است ، جهاد در را ه عقیده و فکر و اندیشه ی مردم است که شهید مطهری در این مسیر گام های بلند و موفقیت آمیزی برداشتند و با انحرافات فکری آن زمان به شدت مخالفت ورزیدند .

موسس مدرسه در پایان  اظهار کرد : فعالیت در عرصه ی تعلیم و تربیت  و آگاهی و نجات مردم از جهالت کار فرهنگی و جهاد کبیر می باشد که این بر عهده ی حوزه های علمیه است .

برچسب‌ها