رمز تداوم نعمت در درست انجام دادن کار است
231493

مسئول مجمع خیرین حوزه های علمیه خواهران استان فارس گفت: رمز تداوم نعمت، شناخت مسئولیت، پذیرفتن و درست انجام دادن آن است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین معصومی در ششمین جلسه مشترک اخلاقی حوزه های علمیه خواهران شهر شیراز که با حضور مدیران، اساتید و کادر آن حوزه ها در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شیراز برگزار شد، پس از بیان مقدماتی در خصوص فلسفه بعثت و رسالت پیامبر(صلی الله علیه) گفت: با توجه به صاحب نظر و نظریه پرداز بودن انسان، عقل او مسئولیت های محوله را نیز سنگین تر و مهم تر خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر انسانها مسئولیت خویش را به خوبی بشناسند و به خوبی به انجام برساند، آن مسئولیت به خوبی انجام شده و به درستی پایان می پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی رمز تداوم نعمت را شناخت مسئولیت، پذیرفتن و درست انجام دادن آن کار دانست.

درادامه رئیس مجمع خیرین حوزه های علمیه خواهران استان خطاب به مدیران، اساتید و کادر حوزه های علمیه خواهران شیراز گفت: مسئولیت درعرصه علم از باب قاعده لطف به یک عده خاص عنایت می شود که زمینه خاص نیز داشته باشند ;پس طلبگی یک نوراست و باید با شناخت و انجام درست این مسئولیت و بهره بری از فرصت های علم آموزی و تعلیم، شاکر این نعمت بزگ الهی باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هرچند مسئولیت انسان سخت است اما  اجر آن از طرف خداوند بیشتر خواهد بود و باشکرگذاری توفیق تداوم آن را بیمه خواهیم کرد.

برچسب‌ها