دشمن برای ترویج بی‌عفتی در کشور برنامه دارد
237371

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خواهران شهدا برای تبیین و ضرورت حجاب به میدان بیایند، گفت: دشمن برای ترویج بی‌عفتی در کشور برنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کوثر، سردار پاسدار علی فدوی در مراسم یادواره 620 شهید شهرستان طالقان که ظهر امروز در سالن 9 دی سپاه طالقان برگزار شد، اظهار داشت: مردم طالقان از مردم متدین و انقلابی کشور هستند و برای اولین بار به دعوت شهدا در این شهرستان حضور یافته‌ام.

وی افزود: اگر همه مردم دنیا با هم جمع شوند نمی‌توانند به شهید چیزی اضافه کنند و تصور ما از شهدا آن چیزی نیست که بتوانیم واقعا تمام ابعاد و زوایای آن را درک کنیم‌، یک شهید می تواند دست زیادی از افراد را در آخرت بگیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید و شهادت مقام بالایی دارد، بیان کرد: خادم و خدمت رسانی به خانواده شهدا اجر و پاداش زیادی دارد، شهدا مقام شفاعت دارند.

سردار فدوی با بیان اینکه با بیان اینکه نباید این رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌ها فراموش شود، تصریح کرد: حجاب و عفاف موضوع مهمی است که در قرآن به آن تاکید شده و افتخار جمهوری اسلامی قانونی برگرفته از آیات و روایات قرآن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خواهران شهدا برای تبیین موضوع حجاب و عفاف به میدان بیایند، گفت: آمریکا و هم پیمانانش با تمام توان پای کار هستند که عفت و حجاب را از ما بگیرند و این موضوع بسیار خطرناک است، این موضوع کاری است که بانوان می‌توانند در آن سد شکن باشند، دشمن برای رواج بی‌عفتی در کشور برنامه دارد.

برچسب‌ها