دوره مهارت‌های قبل از ازدواج ویژه طلاب مجرد برگزار می‌شود
237742

خانم میرعلی ملک گفت: در ادامه سلسله برنامه‌های «زندگی به توان خدا(2)»، دوره مجازی «مهارت های قبل از ازدواج (PME)» ویژه طلاب مجرد حوزه‎های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

خانم میرعلی ملک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کوثر بیان کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان برای گسترش فرهنگ تجردگرایی در بین جوانان، امروزه اهمیت ازدواج بهنگام جوانان و لزوم فراگیری آموزش های لازم در این خصوص، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: معاونت فرهنگی تبلیغی حوزههای علمیه خواهران کشور در ادامه برنامه‌های ارتقائی مهارت‌های زندگی و در ادامه سلسله برنامه‌های «زندگی به توان خدا(2)»، دوره مجازی «مهارت های قبل از ازدواج (PME)» را ویژه طلاب مجرد حوزههای علمیه خواهران برگزار می‌کند.

رئیس اداره زن و خانواده حوزه های علمیه خواهران تشریح کرد: مهلت ثبت نام در این دوره ازتاریخ 20/6/98 تا 20/7/1398 بوده و متقاضیان جهت نام‌نویسی می‌توانند به سایت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.farhangi.whc.ir  مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این دوره برای طلاب مجرد در نظر گرفته شده است، اما طلاب متاهل نیز جهت افزایش معلومات می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

برچسب‌ها