اقتدار جمهوری اسلامی متکی برمعنویات وتلاش مخلصانه است
239897

هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش اقتدار جمهوری اسلامی را در درجه اول متکی به عوامل معنوی و و در نهایت متکی به تلاش مخلصانه دانست.

به گزارش خبر گزاری کوثر از استان فارس، «علی رضا بدیع زادگان» هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش در جمع طلاب مدرسه الزهرا(سلام الله علیها) این شهرستان اظهار کرد: پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و دلیرمردی‌هاست، جوانان، زنان و مردان در شکل گیری انقلاب و در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.
وی با اشاره به این‌‌که حضرت امام خمینی(ره) رفتن به جبهه را واجب کفایی دانسته بیان کرد: مردم با لبیک به ندای امام(ره) وارد جبهه شدند، مقام معظم رهبری(مد ظله) هم اشاراتی دارند که دشمن جنگ تحمیلی را برای خاموش کردن شعله‌های انقلاب به راه انداخت؛ اما همین جنگ باعث شعله‌ور‌تر شدن انقلاب شد.
هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه گراش افزود: اگر بخواهیم شهدا را یاد کنیم باید از اقتدار شهدا و نظام جمهوری اسلامی یاد کنیم چنانکه شهید بهشتی(ره) در این باره گفت: ما شهدا را از دست نداده‌ایم بلکه آن‌ها را بدست آورده‌ایم.
وی با اشاره به این که ما در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف و بین الملل به اقتدار رسیدیم خاطر نشان کرد: دفاع مقدس باعث تبعیت پذیری از ولایت، اقتدار نظامی، سیاسی، علمی - فناوری و اقتصادی شد که این پیروزی با وحدت کلمه و رهبری حضرت امام میسر شد.
آقای بدیع زادگان بیان کرد: انقلاب متعلق به تک تک مردم و حفظ آن از خود انقلاب مهم‌تر است و با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله) که ما دنبال تمدن اسلامی هستیم خاطر نشان کرد:  با این تمدن، فاصله زیادی داریم چون ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم، اما می‌توانیم به آن برسیم.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتدار مادی و معنوی افزود: در نظام‌های مادی، اقتدار، متکی به مادیات مانند پول، سلاح و تبلیغات فریب‌کارانه است، اما در الگوی اسلامی این اقتدار در درجه اول متکی به عوامل معنوی و ارزش‌های معنوی و الهی مانند ایمان به خدا، اعتماد به خدا و خود و در نهایت متکی به تلاش مخلصانه است.

برچسب‌ها