اعزام 12 خواهر مبلغ نخبه از چهارمحال و بختیاری به پیاده‌روی اربیعن
240132

مسوول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری گفت: 12 خواهر مبلغ مسلط به زبان عربی از این استان برای شرکت در ویژه برنامه‌های پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند.

سجاد محمدی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر با اشاره فعالیت حوزه‌ علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برای خدمت به زائران امام حسین(ع) بیان کرد: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به زائران امام حسین(ع) نیست و از همین رو باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی به زائران بهره گرفت.
وی با اشاره به اینکه امسال به مانند سال‌های گذشته شاهد حضور میلیونی و جهانی دلسوختگان حسینی خواهیم بود، تصریح کرد: این جمعیت قابل توجه، رسالت و وظیفه مسوولان را سنگین‌تر می‌کند و باید خدمت به این عاشقان اهل بیت(ع) بهتر از سال‌های گذشته باشد.
محمدی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری نیز در همین راستا اقداماتی را انجام داده است که اعزام خواهران مبلغ از جمله این اقدامات است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و سامندهی این خواهران مبلغ از چند ماه اخیر آغاز شد، افزود: مبارزه با جریان‌های انحرافی و تبلیغات سو از سوی منافقان و دشمنان اسلام و ایران در دستور کار این افراد قرار دارد.
مسوول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری اضافه کرد: جریان‌ها انحرافی در خلال برگزاری پیاده‌روی اربعین به شدت مشغول تبلیغات و فعالیت‌هایی منفی هستند.
وی بیان کرد: تحرکات اخیر در عراق نشان از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان در ایجاد تفرقه در میان مردم ایران و عراق و همچنین زائران اربعین دارد که باید برای خنثی‌سازی توطئه‌های آنان با قدرت وارد میدان شد.
محمدی با اشاره به اینکه خواهران مبلغ اعزام شده به پیاده‌روی اربعین علاوه بر مقابله با این توطئه‌ها به پاسخگویی به احکام شرعی و ارائه مشاوره به زائران می‌پردازند.
مسوول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری گفت: مبلغان مذکور در 20 موکب استان چهار محال و بختیاری مستقر در نجف و کربلا و در طول مسیر حضور دارند.
سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۰۰ زائر از استان چهار محال و بختیاری به زیارت اربعین حسینی اعزام شدند.

برچسب‌ها