فعالیت های تبلیغی ماه محرم و صفر تشریح شد
240576

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) فاضل آباد با تشریح فعالیت های تبلیغی ماه محرم و صفر خود گفت: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص بیانیه گام دوم به مبلغان اعزامی تاکید شد تا در زمینه بیانیه گام دوم و مفاد ارائه شده آن روشنگری کنند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) فاضل آباد از اعزام مبلغان این مدرسه در ایام محرم و صفر خبر داد.

وی با تشریح فعالیت های مدرسه خود در ماه های محرم و صفر بیان کرد: قبل از فرارسیدن ایام محرم و صفر دوره مهارت افزایی و ارتقایی جهت آمادگی ویژه مبلغان اعزامی با حضور اساتید برجسته برگزار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص بیانیه گام دوم، به مبلغان اعزامی تاکید شد تا در زمینه بیانیه گام دوم و مفاد ارائه شده آن، روشنگری کنند.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) فاضل آباد اشاره کرد: با همزمان شدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس، جلسه ای با حضور مسئولین شهری جهت هماهنگی همایشی با عنوان "عفاف فاطمی، بصیرت زینبی در محرم حسینی" با هدف تعامل تمام نهادهای فرهنگی و تاثیرگذاری و عمق بخشی برنامه های فرهنگی در سطح شهر برگزار شد.

حاجی آبادی، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی با حضور سخنران کشوری و مداحان زبده، جلسه با برخی نهادهای شهری جهت برنامه ریزی پیاده روی جاماندگان اربعین و ویژه برنامه های درون مدرسه ای در طول این دو ماه را از دیگر برنامه های این مدرسه معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی در ماه محرم و صفر تمام سطح شهر و بخش کمالان اعم از دبیرستان ها، جلسات خانگی و هیات های مذهبی را تحت پوشش قرار دادند و پیرامون مسائلی همچون سبک زندگی اسلامی، اهمیت خانواده، بصیرت و روشنگری و غیره به ایراد سخن پرداختند.

برچسب‌ها