وحدت مهم ترین عامل پیشرفت ملت اسلامی است
241861

مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(سلام الله علیها) جاسک هرمزگان گفت: وحدت اسلامی که معمار آن پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) است یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت یک ملت اسلامی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان، خانم روشنی در دیدار از مدیر و کارکنان مدرسه دینی اهل سنت به مناسبت هفته وحدت که در مدرسه دینی خواهران اهل سنت انجام شد ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) بیان کرد: اسلام دین عاطفه، صمیمیت و مهربانی است و همه مسلمانان را به دوستی و محبت و برادری دعوت کرده است.
استاد حوزه ضمن بیان اینکه دشمنان به دنبال اختلاف بین مذهب تشیع و تسنن هستند، تاکید کرد: طلاب خواهر چه اهل تسنن و چه اهل تشیع نقش مهمی در خنثی کردن این دسیسه ها دارند.
وی در ادامه افزود: وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هایی است که پیامبر رحمت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) با شعار توحید و استناد به آیات قرآن کریم و با اعتصام به "حبل المتین" برای جوامع بشری به ارمغان آورد.
استاد حوزه در پایان بیان کرد: هفته وحدت چتری از رحمت خداوند بر امت اسلامی است که موجب زدودن کدورت ها و صفای قلب ها است امید به این که بیش از پیش جامعه اسلامی به این امر مهم اهتمام بورزد.

برچسب‌ها