مرکز نیکوکاری رهروان زهرا(س) در رودان هرمزگان افتتاح شد
242372

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه (س) رودان از افتتاح مرکز نیکوکاری رهروان زهرا (س) در مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان خبر داد.

زهرا صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان، بیان کرد: مرکز نیکوکاری رهروان زهرا (س) در مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان با حضور خانم عباسی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان و خانم میر علی ملک رئیس اداره امور زنان و خانواده حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت السلام و المسلمین حاجبی امام جمعه قلعه قاضی، مسلم ناصری رئیس هماهنگی موسسات خیریه افتتاح شد.
معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان، گفت: مرکز نیکو کاری یک سازمان مردم نهاد با رویکردی فرهنگی و تربیتی است که با هدف اشتغال زایی از جمله ایجاد مهد کودک به دنبال فراهم کردن زمینه اشتغال طلاب است.
خانم صالحی در ادامه به ارائه آمار و ارقام پرداخت و افزود: اکنون500 مرکز نیکوکاری در کشور تاسیس شده است که 140 مرکز درخواست تاسیس داده اند در مرکز نیکوکاری طلاب با هدف امداد فرهنگی به مددجویان، مددکار فرهنگی خواهند شد.
معاون فرهنگی هدف از راه اندازی این مرکز را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه، ایجاد همدردی و احساس صمیمیت و مسئولیت اجتماعی در بین آحاد مردم، شناسایی طلاب نیازمند و ارائه خدمات سریع به آنان دانست.
وی در پایان برای سازماندهی هر چه بهتر این مرکز افزود: مسئولین کمیته امداد امام خمینی شهرستان رودان با مدرسه همکاری و همراهی لازم در رفع کاستی ها و هر گونه مشکل در این مرکز نو پا را دارند.

برچسب‌ها