برگزاری دوره مجازی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری
246887

خانم اسکندری از برگزاری دوره مجازی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

خانم فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کوثرنیوز از شهرکرد، با بیان اینکه توانمندسازی طلاب در همه ابعاد یکی از مهمترین اولویت های این مدیریت است، گفت: به لطف الهی تاکنون در این زمینه دوره های مختلف آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری برای طلاب، اساتید و سایر همکاران برگزار شده است.

وی توجه به امور اخلاقی را یکی از مهمترین رسالت های حوزه های علمیه بیان کرد و افزود: به یقین اگر امور اخلاقی و تربیتی به خوبی در جامعه خصوصا در بین طلاب فراگیر و نهادینه شود، در سایر امور نیز مشکلی نخواهیم داشت.

خانم اسکندری با تأکید بر اینکه توجه به سبک زندگی اسلامی یکی از مهمترین ضرورت های امروز جامعه است که متأسفانه از آن غافل هستیم، گفت: به یقین نقش حوزه های علمیه خواهران در ترویج سبک زندگی اسلامی کاربردی و غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه توجه به ابعاد مختلف سبک زندگی اسلامی یکی از مهمترین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: به یقین ادامه حیات نظام اسلامی در گرو توجه همه جانبه به بایدها و نبایدهای سبک زندگی اسلامی است و غفلت از آن خسارت های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی دوره های مختلف آموزشی ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان برگزار شده است، ادامه داد: در حال حاضر نیز یک دوره فشرده مجازی با همین نام ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران کشور از سوی مرکز در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت معاونت فرهنگی مرکز اقدام به نام نویسی نمایند.

وی با اشاره به اینکه این دوره با هدف توسعه و تعمیق سبک زندگی اسلامی در بین طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران با بهره­ مندی از اساتید خبره برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این دوره مجازی آموزه ­های اخلاقی و سیره معصومین(ع) در دو سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش داده خواهد شد.

برچسب‌ها