انقلاب اسلامی پرچم عزت ملی ایران است
248525

آقای یوسفی استاد حوزه و دانشگاه گراش گفت: معنای عزت احساس افتخار و سربلندی یک ملت از تولیدات داخلی و تاریخ کشور از گذشته تا به حال است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از استان فارس، آقای یوسفی در دوره تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) گراش برگزار شد، با اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بیان کرد: بیانیه گام دوم مقدمه ای برای فراهم اوردن ظهور است و مشکلات سیاسی و اقتصادی و غفلت مسئولین از مهدویت خسران مبین می باشد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از رد پای ظهور سخن گفته اند، نقلاب اسلامی باید به دولت اسلامی سپس به جامعه اسلامی و در مرحله آخر تمدن نوین اسلامی تبدیل شود و جامعه آمادگی لازم برای ظهور حضرت مهدی(عج الله تعالی) را داشته باشد.
استاد حوزه گراش گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی پشتوانه فلسفی و معنوی محکمی دارد و حکومت جمهوری اسلامی همانند یک مثلث است که دو ضلع آن مجلس و دولت و قاعده آن ولایت فقیه است و اگر این قاعده دچار مشکل شود،  این کشور از هم می‌پاشد.
وی یکی از نشانه‌های امید بخش کشور ما عزت ملی دانست و بیان کرد: معنای عزت احساس  افتخار و سربلندی یک ملت از تولیدات داخلی و تاریخ کشور از گذشته تا به حال است.

استاد دانشگاه گراش با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرچم عزت ملی ایران است، اظهار داشت: این ملت باید با ایستادگی در مقابل چالش‌ها و مشکلات کشور و با سربلندی و استحکام به عزت برسند و پرچم را به دست صاحبش برسانند.
وی خاطر نشان کرد: عزت‌مندترین دوره ایران مربوط به جمهوری اسلامی و نازل ترین و دست نشانده ترین دولت نیز دولت پهلوی است.
آقای یوسفی افزود: در مدیریت، اقتصاد و تولید ملی کشور باید عزت داشته و دولت اسلامی در همه حال عزت کشور و ملت خود را حفظ کند.
 

برچسب‌ها