بزرگداشت دهه فجر روشن کننده مسیر نسل آینده است
248604

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک گفت: بزرگداشت دهه مبارک فجر روشن کننده مسیر نسل آینده و سبب انتقال مفاهیم استقلال و آزادی اسلامی به نسل آینده است.

خانم رودانی پور در گفتگو با  خبرگزاری کوثر از هرمزگان، ضمن گرامیداشت دهه فجر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی بر یک رژیم داخلی نبود، بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیروزی بر مستکبرین عالم و جهان سلطه بود.
وی تاکید کرد: مستکبران عالم همواره خود را بر ملتهای ضعیف تحمیل کرده و فکر و اندیشه ای حقیرانه را در آنها بوجود می آورند که چیزی جز ذلت و ننگ نیست.
خانم رودانی پور، جوانان را آینده سازان مملکت دانست و تصریح کرد: مردم بخصوص نسل جوانان باید به نقش تاثیرگذار مستکبرین عالم در حقارت و ذلت ملتهای مستضعف آگاه شوند، مستکبرانی که هیچگاه دلسوز و خیر خواه ملتهای دیگر نبوده و برای اجرایی کردن نقشه های شوم و پلید خود حتی اندیشه، فکر و علم ملت‌های دیگر را در نطفه خفه می کنند.
وی با بیان اینکه برکات انقلاب اسلامی روز افزون است، افزود: افراد بسیاری بخصوص از جوانان دهه های اخیر در دانشگاه انقلاب اسلامی تربیت شده اند و شهدای مدافع حرم بهترین و روشن ترین نمونه و مصداق هستند که در راه آزادی و آرامان های انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری کرده اند.
استاد حوزه خاطرنشان شد: نسل امروز و فردای جامعه اسلامی ظرفیت پذیرش مسئولیت های سنگین و درک مفاهیم و ارزشهای اسلامی را دارند.
خانم رودانی پور در پایان گفت: جامعه اسلامی همواره باید آمادگی های لازم جهت پرورش انسانهای آزاده، موثر و ثابت قدم را بدست آورد و این امور در سایه انقلاب اسلامی ایران امکان پذیر خواهد بود.

برچسب‌ها