مردم آگاهانه پای صندوق های رای بروند/تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات
249299

خانم میردادی استاد حوزه ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای بیان داشت: مردم باید هوشیارانه و آگاهانه پای صندوق های رای رفته و با انتخابی درست نمایندگان شایسته و دلسوز را وارد مجلس کنند.

خانم میردادی در گفتگو با خبرگزاری کوثر ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای بیان داشت: مردم باید هوشیارانه و آگاهانه پای صندوق های رای رفته و با انتخابی درست نمایندگان شایسته و دلسوز را وارد مجلس کنند تا بدین وسیله مشکلات جامعه به تدریج مرتفع شود.
استاد حوزه تابعیت از ولایت فقیه را یکی از ویژگی های مهم نمایندگان دانست و گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یک نماینده خوب باید شجاع و قوی باشد تا با شجاعت و قدرت در برابر ظالمان و قدرت های خارجی و مفسدان داخلی قاطعانه بایستد.
وی با بیان اینکه آمریکا و ایادی دست نشانده اش در فضاهای مجازی قصد منصرف و نا امید کردن مردم ایران نسبت به انتخابات را دارند، خاطر نشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که با شهید کردن سردار سلیمانی، اهداف پلید آنها برای مردم ایران واضح و آشکار شده است و آن ها نخواهند توانست بر افکار مردم ایران تاثیر بگذارند.
استاد حوزه ضمن تاکید بر لزوم حضور همه آحاد مردم در انتخابات گفت: طلاب باید بیش از همه نسبت به این موضوع حساس شوند و با بصیرت کامل، نهایت روشنگری را به دست آورند.
خانم میردادی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم با حضور خود پای صندوق های رأی و انتخاب نماینده اصلح با نطقی گویا و شجاعت در همه امورات، نقشه های پلید دشمنان را نقش بر آب کنند و زمینه ظهور آقا امام زمان(عج الله تعالی) را فراهم سازند.

برچسب‌ها