حضور پرشور در انتخابات موجب خنثی کردن نقشه های دشمنان می شود
249317

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل افزود: حضور پرشور در انتخابات تاثیر بسزایی در امنیت کشور دارد و موجب شادی دوستداران و خنثی شدن نقشه های دشمنان می شود.

خانم زیرک فطرت در گفتگو با خبرگزاری کوثر گفت: از آنجاییکه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت(عج الله تعالی فرجه الشریف) است؛ بنابراین تمام فعالیت های ما باید در راستای رسیدن به این مقصود باشد.
وی خیر و شر یک کشور را در گرو تصمیمات نمایندگان مجلس دانست و افزود: رای و انتخاب ما نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد.
مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل اعلام کرد: در کلام معصومین  به ویژه امام علی (علیه السلام) شاخصه هایی برای کارگزاران نظام اسلامی بیان شده که شامل عدالت، شجاعت، مردم شناس بودن و غیره می شود.
وی افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) شهرت داشتن دلیل بر اصلح بودن نیست بنابرین بر مکلفین واجب است با تحقیق و آگاهی از صلاحیت افراد، به فرد اصلح رأی دهند.
وی گفت: با توجه به روایات ائمه اطهار(علیهم السلام) وظیفه رسیدگی به امور مسلمانان تنها وظیفه مردان نیست و چه بسا زنانی که بیشتر و بهتر از مردان در این زمینه موفق هستند.
خانم زیرک فطرت شرکت پرشور در انتخابات را وظیفه آحاد مردم دانست و افزود: حضور پرشور در انتخابات تاثیر بسزایی در امنیت کشور دارد و موجب شادی دوستداران و خنثی شدن نقشه های دشمنان می شود.

برچسب‌ها