حضور پر شور در انتخابات یکی از شاخصه های حمایت مردم از نظام است
249328

مدیر مدرسه الزهرا(س) گراش گفت: حضور پر شور در انتخابات و مشارکت دادن مردم در عرصه های مهم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه یکی از شاخصه های حمایت مردم از نظام است.

به گزارش خبر گزاری کوثر از استان فارس، خانم فقیهی هدف از برگزاری انتخابات را بالا بردن اقتدار ملی ایران در جهان دانست و گفت: حضور پر شور در انتخابات و مشارکت دادن مردم در عرصه های مهم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه یکی از شاخصه های حمایت مردم از نظام است.
وی عنوان کرد: وظیفه طلاب در امر انتخابات، تبیین ضرورت شرکت در انتخابات و تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای، تحقیق در راستای آشنایی دقیق با کاندیداها و تشخیص فرد اصلح و حضور در حوزه انتخابیه است.
مدیر حوزه علمیه گراش تصریح کرد: شناخت کاندیدای اصلح از طریق بررسی ایمان و تقیید به دین، بررسی انقلابی و جهادی بودن آن ها، دقت در مواضع و بیانات کاندیدا و همچنین عملکرد گذشته و حال آن ها امکان پذیر است.
وی همچنین اضافه کرد: اصلح گزینی به این معنا است که کاندیدا در مواضع خود به مشکلات مردم توجه داشته و خود را نسبت به حفظ منافع مردم و مصالح کشورمتعهد و میان منافع مردم و انقلاب دوگانه سازی نکند.
خانم فقیهی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گفت: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسائلی است که این ملت می تواند ان را مانند یک زره پولادین در مقابل خود و سوء نیت و بددلی مستکبران نگه دارد.

برچسب‌ها