بصیرت افزایی در زمینه انتخابات وظیفه طلاب است
249387

مدیر مدرسه علمیه خواهران بهشهر گفت: یکی از وظایف طلا تشخیص کاندیدای اصلح بر اساس آیات و روایات و همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و بصیرت افزایی در این زمینه است.

خانم مظلومی در گفتگو با خبرگزاری کوثر بیان کرد: اهمیت شرکت در انتخابات با توجه به تبلیغات گسترده معاندان نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه تبیین شود تا زمینه ساز حضور گسترده و پرشور تمامی مردم در انتخابات شود.
وی افزود: حضور حداکثری طلاب به همراه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب بی اثر کردن توطئه های دشمن می شود.
وی تصریح کرد: طلاب ایران اسلامی باید تلاش کنند تا انتخاب پیش رو پرشورتر از دوره های گذشته برگزار شود.
مدیر مدرسه علمیه خواهران بهشهر با بیان اینکه در انتخابات اخیر طلاب باید بیشتر از گذشته فعالیت کنند، افزود: اتاق های فکر دشمنان ایران اسلامی در پشت مرزها به صورت گسترده در حال فعالیت هستند تا میان مردم تقلب و مهندسی کردن انتخابات را القا کنند؛ بنابراین حوزه های علمیه نقش مهمی در خنثی کردن این توطئه ی دشمنان دارند.
مظلومی با بیان اینکه حوزه های علمیه در انتخابات دو وظیفه مهم دارند، افزود: یکی از وظایف طلاب اصل شرکت در انتخابات و تشویق مردم در این خصوص است و وظیفه مهمتر، شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح بر اساس آیات و رویات و همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و بصیرت افزایی در این زمینه است تا مردم ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات به افراد انقلابی و دلسوز به نظام اسلامی رای بدهند.

برچسب‌ها