همکاری حوزه‌های علمیه خواهران در تولید و نشر معارف دفاع مقدس یزد
249978

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدهادی خسروی» گفت: دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه خواهران یزد در تولید و نشر معارف دفاع مقدس با سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کوثر، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدهادی خسروی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به همکاری حوزه‌ علمیه خواهران یزد با سازمان روحانیون این استان در تولید و نشر آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: پس از مذاکره با حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد، مقرر شد دانش‌آموختگان این مرکز در تولید و نشر معارف دفاع مقدس با سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس همکاری کنند.

وی افزود: این همکاری در تالیف کتب مربوط به شهدا، ویراستاری این کتب بعد از نگارش و ساماندهی خاطرات شفاهی رزمندگان روحانی تعریف شده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد ادامه داد: در هشت جلد کتاب مینی مال در رابطه با شهید آیت‌الله صدوقی و همچنین شهدای حوزه روحانیت، از صاحبان قلم در حوزه عملیه خواهران یزد استفاده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین خسروی عنوان کرد: دوره داستان نویسی برای متقاضیان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر سالاری در مرکز حوزه علمیه خواهران یزد و با همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

برچسب‌ها