بانوان حوزوی میناب فعالیت جهادی خود را در مبارزه با کرونا آغاز کردند
250126

معاون فرهنگی_ تبلیغی مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب از فعالیت جهادی طلاب در مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان میناب استان هرمزگان خبر داد.

خانم موسوی در گفتگو با خبرگزاری کوثر از هرمزگان، با اشاره به روند شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: دنیا با ویروس جدید و خطرناکی به نام کرونا ویروس 2019 درگیر شده است که این ویروس بیش از یک ماه وارد کشور ایران شده و تاکنون شمار زیادی از هموطنان به آن مبتلا و عده‌ای نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست ‌داده‌اند.
وی با اشاره به وضعیت بهداشتی کشور در این روزها ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی کشور این روزها یافتن ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در بازار بسیار سخت و در برخی مکان ها نیز غیرممکن است.
معاون فرهنگی_ تبلیغی مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب گفت: از راه های جبران کمبود دستکش و ماسک، تهیه آن در منزل است.
وی افزود: طلاب و مبلغان مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب در این روزهای پر التهاب کشور در کنار دیگر دلسوزان، فعالان و جهادگران به تهیه ماسک و دستکش در کارگاه ها، خیاطی ها و منازل مشغول هستند .
خانم موسوی خاطر نشان کرد: ماسک ها و دستکش های آماده شده توسط طلاب به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و عموم مردم شهرستان میناب قرار خواهد گرفت.
استاد حوزه با اشاره به دیگر فعالیت های طلاب و مبلغان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مشاوره، دلنوشته، برگزاری چله دعای صحیفه سجادیه و دعای فرج در فضای مجازی برای رفع این بلا، توصیه به نکات بهداشتی و بیان راه های پیشگیری در گروه های مجازی از دیگر فعالیت های طلاب و مبلغان مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب است.
وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از ریشه کن شدن این ویروس تاکید کرد: روند تهیه ماسک و دستکش توسط طلاب در روزهای آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها