مردم دنیا امروز ضرورت ظهور حضرت مهدی(عج) را بیشتر درک می‌کنند
250742

مدیر حوزه علمیه خواهران گراش گفت: امسال همه مردم دنیا بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت ظهور منجی عالم بشریت را درک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از استان فارس، خانم زینب فقیهی اظهار داشت: نیمه شعبان امسال رنگ و بویی متفاوت با سال‌های دیگر داشت و امسال همه مردم دنیا بیش از هر زمان دیگری ضرورت ظهور منجی عالم بشریت را درک می‌کنند.
مدیر حوزه علمیه خواهران گراش افزود: بهتر است نسبت به دعاها و استغاثه‌ها از خداوند منان معرفت بیشتری داشته باشیم و با تمام وجود برای ظهور امام زمان(عج الله تعالی) دعا کنیم.
وی بیان کرد: هیچ نیرویی بالاتر از نیروی خداوند نیست بنابرین بهتر است روزانه چند بار ذکر لا حول و لا قوه الا بالله را تکرار کنیم و به این ذکر اعتقاد و ایمان داشته باشیم.
وی افزود: امام زمان(عج الله تعالی) در توقیع شریف می‌فرمایند که هرگاه خواستید به وسیله ما به خداوند توجه کنید و به سوی ما روی آورید همانطور که خداوند فرموده است بگویید سلام علی آل یاسین پس در این‌جا به زیارت آل یاسین تاکید شده است.
خانم فقیهی خاطر نشان کرد: این ایام باقی مانده از ماه شعبان خود را به خواندن مناجات شعبانیه مقید و برای معرفت بیشتر نسبت به این مناجات به معنای آن دقت کنیم و از خداوند بخواهیم توفیق خواندن نماز استغاثه به امام زمان(عج الله تعالی) را به ما بدهد و روزانه چندین مرتبه دعای فرج بخوانیم.

استاد حوزه علمیه خواهران گراش در ادامه بیان کرد: پویش همگانی مناجات شعبانبه، دعای عهد، زیارت آل یاسین، دعای فرج، ختم صلوات، دیدار مجازی با خانواده شهدا، جشن مجازی نیمه شعبان، احیا نیمه شعبان، معرفی کتاب و غیره از جمله برنامه‌های انجام شده در نیمه شعبان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور اطعام و کمک به مستضعفان، قربانی، اقلام خوراکی و بهداشتی تهیه و به صورت محرمانه در نیمه شعبان میان این خانوارها توزیع شد.
 

برچسب‌ها