تولید بیش از ۶۰ هزار ماسک از سوی طلاب خواهر شهرستان اندیمشک
251132

مسئول بخش خواهران قرارگاه حوزوی_مردمی شهرستان اندیشمک از تولید بیش از 60 هزار ماسک به همت طلبه های خواهر اندیمشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر، خانم زینب قائد ناظری در گفت و گو با خبرگزاری کوثر اظهار داشت: در کارگاه اصلی قرارگاه که خواهران طلبه در آن مشغول به کار هستند، تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک و در سایر کارگاه‌های سطح شهر نیز ۴۰ هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

مسئول بخش خواهران قرارگاه حوزوی_مردمی اندیمشک در ادامه افزود: در روزهای اولیه راه‌اندازی کارگاه مرکزی، به طور میانگین روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد ماسک تولید می‌شد، اما با گذشت چند روز و افزایش مهارت خواهران، آمار تولیدی روزانه آن‌ها به بیش از یک هزار و ۲۰۰ عدد رسیده است.

وی با اشاره تولید و بسته بندی استریل ماسک‌ها در قالب پکیج‌های بهداشتی، تصریح کرد: این ماسک‌ها علاوه بر توزیع در مناطق محروم، در اختیار کارکنان مشاغل سخت و حساس مانند نیروی انتظامی، نانوایان، سوپرمارکت‌ها و جایگاه های سوخت قرار می‌گیرد.

قائد ناظری در ادامه گفت: تا قبل از ماه_رمضان ۱۵ هزار ماسک دیگر نیز در کارگاه مرکزی قرارگاه حوزوی-مردمی اندیمشک تولید و آن‌ها را به همراه بسته‌های معیشتی میان مردم مناطق محروم توزیع می شود.

برچسب‌ها