20 هزار ماسک توسط خواهران طلبه چهار محال و بختیاری تهیه شد
251592

مدير حوزه علميه خواهران استان چهارمحال و بختياري گفت: خواهران طلبه تاكنون بيش از 20 هزار ماسك و ملزومات مورد نياز، 200 بسته بهداشتي شامل ماسك، دستكش و مواد ضد عفوني كننده همراه با بسته هاي فرهنگي و 2 دستگاه كپسول اكسيژن و ملزومات آن را تهيه و توزيع كردند.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر بيان كرد: تاكنون بيش از 20 هزار ماسك توسط طلاب حوزه علميه خواهران استان توليد و میان مردم و اقشار آسيب پذير توزيع شد.

وی با اشاره به اينكه حوزه هاي علميه و جامعه روحانيت بر محور مردم ياري فعالیت می کنند، گفت: هنگام وقوع وقوع حوادث و بروز مشكلات، اقتضاي روحانيت و طلاب این است که در كنار و همراه با مردم باشند.

مدير حوزه علميه خواهران استان چهارمحال و بختياري بیان کرد: طلاب حوزه علميه خواهران استان از زمان شيوع ويروس كرونا در استان تاكنون با ورود به عرصه هاي مختلف به صورت جهادي و آتش به اختيار به مبارزه با اين ويروس منحوس برخاستند.

وي افزود: طلاب حوزه علميه خواهران استان تاكنون بيش از 20 هزار ماسك و ملزومات مورد نياز، 200 بسته بهداشتي شامل ماسك، دستكش و مواد ضد عفوني كننده همراه با بسته هاي فرهنگي و 2 دستگاه كپسول اكسيژن و ملزومات آن را تهيه و توزيع كردند.

مدير حوزه علميه خواهران استان چهار محال و بختیاری بیان کرد: طلاب حوزه علميه خواهران در بحث معيشتي بيش از 200 بسته معيشتي شامل برنج، مرغ، روغن، ماكاروني و جبوبات تهيه و 10 رأس گوسفند قرباني و اين اقلام را میان افراد نيازمند توزيع كردند.

برچسب‌ها