تا آخرین قطره خون از آرمان های انقلاب و دفاع از ملت فلسطین دفاع می کنیم
253183

مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد گفت: با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از آرمان های انقلاب که یکی از بنیادی ترین آن ها دفاع از ملت شریف فلسطین است، ایستادگی می کنیم.

خانم سکینه حاجی آبادی طی گفت و گو با خبرگزاری کوثر از گلستان، بیان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سال ها بسیار گذشته به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، روز قدس نامگذاری شده است، هرساله مردم عزیز ایران و مسلمانان دیگر کشورها انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم اشغالگر اسرائیل و همفکران پلیدش در راهپیمایی گسترده روز قدس نشان می دادند.

وی گفت: امسال‌ به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا از این تجمعات و راهپیمایی ها محروم شده ایم اما دشمنان فلسطین و اسلام مسرور نباشند که ملت شریف ایران با هوشیاری کامل تا تحقق شعار «همواره نبرد تا پیروزی و رهایی قدس شریف»‌ به ‌خونخواهی شهید ‌قدس سردار‌سلیمانی معمار توانمندسازی جبهه مقاومت به پا خواهند ایستاد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد خاطرنشان کرد: در مسیر حمایت از شهید سردار سلیمانی و جبهه‌ مقاومت برای ‌آزادسازی ‌بیت‌المقدس ‌و ‌ملت‌ ‌مظلوم ‌فلسطین ‌و ‌محو ‌رژیم ‌غاصب‌‌ صهیونیستی از ‌صحنه‌ روزگار‌، دست ‌از مبارزه بر نمی داریم.

حاجی آبادی تاکید کرد: با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از آرمان های انقلاب که یکی از بنیادی ترین آن ها دفاع از ملت شریف فلسطین است، ایستادگی می کنیم و طلاب عزیز امسال تجمعات و پویش های مجازی را جایگزین راهپیمایی ها خواهند کرد تا بار دیگر خواب راحت را از رژیم اشغالگر و کودک کش و وحشی خوی اسرائیل بربایند.

برچسب‌ها