فعاليت هاي پژوهشي مدرسه علميه خواهران برازجان در فضاي مجازي انجام شد
253299

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه(سلام الله عليها) برازجان از انجام فعالیت های پژوهشی در اين مدرسه به صورت مجازی خبر داد.

اکرم خزاعی در گفت و گو با خبرگزاري كوثر از بوشهر اظهار داشت: درپی شیوع ویروس کووید 19 و تعطیلی مدارس علمیه خواهران، معاونت پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه(سلام الله عليها) در راستای استفاده بهینه از فرصت به وجود آمده، اقدام به برگزاری فعالیت های پژوهشی خود در فضای مجازی  کرد.
معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله عليها) برازجان از تشکیل گروه هسته پژوهشی با حضور 60 نفر از فارغ التحصیلان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این گروه ارتباط فارغ التحصیلان با مدرسه است و همچنان در وضعیت کنونی این فعالیت پژوهشی تداوم دارد.
وی در ادامه با اشاره به تشکیل گروه پژوهشی مختص اساتید و عضویت آنان در گروه مقاله نویسی مدیریت استان که با رویکرد قرآنی در حال برگزاری است، افزود: آشنایی اساتید مدرسه علميه خواهران حضرت رقيه(سلام الله عليها) برازجان با برنامه هاي مهارت پژوهشگری و ارتقای توان مهارت پژوهشی از مهمترین اهداف معاونت پژوهش در اين مدرسه بوده است.
خزاعی با اشاره به دیگر فعالیت های پژوهشی انجام گرفته در فضای مجازی گفت: ثبت آثار جشنواره علامه حلی (ره) در سامانه فرخوان، برگزاری نشست های علمی، پاسخ به شبهات در گروه های مجازی، برنامه مهارت آموزی پژوهشگری که شامل طرح نامه ریزی، منبع یابی، مقاله پایانی، نرم افزار و غيره است، از جمله اقدامات در حال انجام مي باشد.
سرپرست گروه هم اندیشی معاونان پژوهشی منطقه2 استان بوشهر افزود: هدف از تشکیل گروه هم اندیشی، تعامل هر چه بیشتر و تبادل اطلاعات و پیشنهادات پژوهشی جهت پیشبرد اهداف در این زمینه است.

 

برچسب‌ها