خواهران طلبه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا آماده خدمت‌رسانی هستند
253576

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام‌الله علیها) بابل گفت: خواهران طلبه تا ریشه‌کن کردن ویروس منحوس کرونا و تحقق آرامش در جامعه پابه‌پای کادر درمان خدمت خواهند کرد.

خانم زینب روحانی راد در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از مازندران با اشاره به کمک‌های خواهران طلاب در روزهای کرونایی و کمک برای جلوگیری از شیوع این ویروس بیان کرد: بانوان طلبه مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام‌الله علیها) بابل خود را جدا از سیل عظیم کمک‌ها و اقدامات برای مبارزه با کرونا ندانسته و این روزها با وجود تعطیلی مدارس علمیه خواهران مانند دیگر گروه‌های جهادی و اقشار مختلف جامعه برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شدند.
وی افزود: گروهی از خواهران طلبه علاوه بر اقدام به راه‌اندازی کارگاه خانگی تولید ماسک در پایگاه‌های بسیج به تولید ماسک و تهیه لباس‌های کادر درمانی بیمارستان مشغول و گروهی نیز در راستای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در خصوص انجام غسل و کفن دست‌به‌کار شده و برای تغسیل اموات کرونایی داوطلبانه به میدان آمدند.
وی با اشاره به توزیع بسته معیشتی و بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند تصریح کرد: خواهران طلبه این مدرسه علمیه خواهران همواره در اعیاد متعدد، این بسته‌ها را میان خانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کردند و امسال نیز با شیوع ویروس کرونا، افراد نیازمند شناسایی و سبدهای کالا میان آن‌ها توزیع شد.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام‌الله علیها) بابل فعالیت در فضای مجازی با هدف آگاهی بخشی به مردم و تقدیر از کادر درمانی را از دیگر عرصه‌های خدمت بانوان برشمرد و اظهار کرد: خواهران طلبه تا شکست کامل این ویروس منحوس و تحقق آرامش جامعه پابه‌پای کادر درمان در کنار مردم و نیازمندان خدمت کرده و بار دیگر ثابت می‌کنند روحانیت در طول تاریخ، از مردم و در کنار مردم بوده و هر زمان نیاز به حضور آن‌ها باشد، برای کمک به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: این روزها، همدلی، مهربانی، همرنگی، همکاری، اقدام جهادی و همه مفاهیم مرتبط با آن، ارزش و جایگاه دیگری در ذهن ملت ایران دارد که نمونه آن را در هشت سال دفاع مقدس هزاران مرتبه تجربه کردیم و امروز وظیفه همگان است تا اجازه ندهیم این روحیه درگذر زمان رو به فراموشی رود.

 

برچسب‌ها