پروتکل های بهداشتی در مدرسه علمیه خواهران برازجان اجرا می شود
253819

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان افزود: اجرای طرح پروتکل های بهداشتی و گندزدایی این مدرسه علمیه خواهران به ویژه محل آزمون طلاب همه روزه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، خانم بگم کیان قائد در گفت و گو با خبرگزاری کوثر گفت: با بازگشایی مدارس علمیه خواهران استان بوشهر و آغاز امتحانات پایان ترم طلاب به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تمامی واحدهای اداری، آموزشی، خوابگاه و غیره با همکاری جهادگران شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شد.
وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی طلاب افزود: اجرای طرح پروتکل های بهداشتی و گندزدایی این مدرسه علمیه خواهران به ویژه محل آزمون طلاب همه روزه در دستور کار قرار دارد.
مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان بیان کرد: با همکاری و همفکری واحد آموزش این مدرسه، آزمون های پایانی در دو مرحله و حداکثر با حضور دو پایه برگزار می شود.
خانم کیان قائد با بیان اینکه استفاده از ماسک و دستکش در بدو ورود به مدرسه الزامی است، گفت: هرگونه برنامه ای از قبیل مباحثه، دیدارهای دوستانه و غیره که بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشد، توسط کادر اجرایی مدرسه تذکر داده می شود.
وی تصریح کرد: در زمان اجرای مراحل ضدعفونی مدرسه علمیه خواهران برازجان، کارشناس پشتیبانی از نزدیک بر نحوه انجام کار نظارت دارد.
مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(سلام الله علیها) برازجان اظهار کرد: در بدو ورود طلاب خوابگاهی تمهیداتی از قبیل کنترل و غربالگری بهداشتی در نظر گرفته شده است.
وی ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمانی که در پیکار با ویروس کرونا مجاهدانه تلاش میکنند، افزود: کادر اداری مدرسه علمیه خواهران برازجان به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت نهایت تلاش خود را جهت رعایت اصول فردی و اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی جهت مبارزه با این ویروس منحوس بکار می گیرند.
 
 
 

برچسب‌ها