128 مرکز نیکوکاری در کشور احداث شده است
254268

رئیس اداره امور زنان و خانواده مرکزمدیریت حوزه های علمیه خواهران از اولین نشست برخط در سال 1399 با مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) پیرامون مسائل و برنامه های پیش روی مراکز نیکوکاری حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

راضیه میر علی ملک، در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از  برگزاری اولین نشست برخط در سال 1399 با مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین نامخواه، مدیر کل فرهنگی تربیتی معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران و مدیر اداره کل مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، پیرامون انتظارات و مسائل پیش رو و روند فعالیت مراکز نیکوکاری در حوزه های علمیه خواهران بحث و تبادل نظرشد.

رئیس اداره امور زنان و خانواده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در ادامه افزود: حجت الاسلام و المسلمین  نامخواه در این نشست ضمن تشکر از خدمات و همکاری های صورت گرفته کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای راه اندازی 128 مرکز نیکوکاری در کل کشور،کنشگری اجتماعی را از مهم ترین مسائل حوزه مددکاری اجتماعی در سطح حوزه های علمیه دانست.

وی تصریح کرد: مدیر کل فرهنگی تربیتی معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران دستاودهای مراکز نیکوکاری در این زمان کوتاه را قابل تقدیر و این نتیجه را برحسب روحیه مددکاری و مهر ورزی بانوان طلبه حوزوی دانست.

میرعلی ملک اظهار داشت: همچنین مهندس دستاری، مدیر مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ضمن سپاس از خدمات ارزنده مراکز نیکوکاری حوزه های علمیه خواهران، اکثر مسائل مطرح شده از طرف مسئولین مراکز نیکوکاری را قابل حل دانست و از کمیته¬های امداد استانی خواست تا حداکثر همکاری را با مراکز نیکوکاری در حوزه های علمیه خواهران داشته باشند.

رئیس اداره امور زنان و خانواده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت : مهندس دستاری اهمیت مراکز نیکوکاری حوزه های علمیه خواهران نسبت به مراکز دیگر در راستای خدمات فرهنگی و اجتماعی را  بسیار بالا دانست و این نوع خدمات در کنار خدمات مادی برای نیازمندان را ضروری دانست.

َژدکتر میر علی ملک  نیز ضمن سپاس از همکارهای دلسوزانه و مجدانه مسئولین کمیته امداد در این امر افزود: طی نظر سنجی های صورت گرفته از مراکز نیکوکاری در کل کشور، رضایت نسبی از راه اندازی این مراکز بیش از 78 درصد است. 

برچسب‌ها