مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای کرمانشاه در پذیرش رشد 100 درصدی داشته است
254673

مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای(مد ظله العالی) کرمانشاه با اشاره به رشد 100 درصد این مدرسه در امر پذیرش نسبت به سال گذشته افزود: مدرسه امام خامنه ای(مد ظله العالی) دارای ظرفیت پذیرش 35 نفر در مقطع سطح 2 است.

خانم محمدی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر اظهار داشت: تبلیغات در زمینه پذیرش حوزه علمیه خواهران طی سالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی انجام شد که در این راستا با گروه ها و هیئت های مذهبی، مدارس و انجمن های اسلامی استان کرمانشاه هماهنگی لازم انجام گرفت.

وی گفت: بانوان طلبه در مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای(مد ظله العالی) کرمانشاه با شعار هر طلبه یک داوطلب در گروه های مجازی که حضور دارند و همچنین میان دوستان و اقوام خود به تبلیغ در زمینه پذیرش حوزه علمیه خواهران اقدام کردند.
مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای(مد ظله العالی) کرمانشاه ابراز کرد: امسال در نظر داشتیم که به منظور آشنا کردن دانش آموزان با حوزه علمیه خواهران بانوان طلبه در مدارس حضور یابند که با توجه به تعطیلی مدارس این امر مقدور نشد.
وی با اشاره به رشد 100 درصد این مدرسه در امر پذیرش نسبت به سال گذشته افزود: مدرسه امام خامنه ای(مد ظله العالی) دارای ظرفیت پذیرش 35 نفر در مقطع سطح 2 است.
خانم محمدی حضور بانوان طلبه را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و تصریح کرد:‌ برای اثرگذاری بیشتر بانوان طلبه در امر کاهش آسیب های اجتماعی لازم است دوره های تخصصی برای آنها برگزار شود.
وی بیان کرد: با تعدادی از مراکزی که در زمینه آسیب های اجتماعی فعالیت دارند هماهنگی لازم انجام شده که از حضور بانوان طلبه این مدرسه در این مراکز استفاده شود.
مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای(مد ظله العالی) کرمانشاه گفت: غالب آسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه ناشی از فقر است بنابرین در صورتی که بتوانیم فقر را از بین ببریم می توانیم بسیاری از آسیب های اجتماعی را نیز کاهش بدهیم که در این زمینه می توان اقداماتی از قبیل برپایی کارگاه های مشاغل خانگی را در دستور کار قرار داد.
وی عنوان کرد: تعدادی از بانوان طلبه این مدرسه توانسته اند با ایجاد کارگاه های تولیدی به منظور اشتغال زایی ثمرات خوبی در زمینه کاهش فقر داشته باشند.
وی ادامه داد: مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای(مد ظله العالی) در نظر دارد برای طلاب برخی مشاغل را ایجاد کند تا در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی قدم هایی را بردارد.
خانم محمدی بیان کرد: بانوان طلبه در مناطق آسیب دیده فعالیت های فرهنگی و پژوهشی انجام می دهند تا بتوانند آسیب های اجتماعی را ریشه یابی کرده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

برچسب‌ها